loading...
سایت هواداران عبدالله روا
بازدید : 5 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

 از این جا شروع می کنیم که چی شد شما مجری برنامه ی " با کی بریم سیزده بدر " شدید ؟

- من با تهیه کننده ی این برنامه قبلا هم همکاری کرده بودم . من از همکاری با آقای

" جواد زاده " راضی بودم که البته ایشون در کنار آقای " ارغوانی " تهیه کننده ی این برنامه

بودند . ولی چون به هر حال کارگردان این برنامه هم خود آقای " جواد زاده " بودند و من

خاطرات خوبی باهاشون داشتم و ایشون هم از کار من راضی بودند , توافق کردیم که این

برنامه رو من اجرا کنم .

** آن طور که واکنش هایی که نسبت به برنامه ی شما هم داشتند و عکس العمل های مردم

نشان داده , ظاهرا نتیجه ی خوبی هم داشته .... آقای " روا " شما در این برنامه از سوالات

فی البداهه هم استفاده می کردید ؟

- بعضی از سوالات فی البداهه بود , ولی اکثر سوالات از قبل نوشته شده بود .

** شما در دعوت از مهمانان یا انتخاب لوکیشن ها هم پیشنهاد می دادید ؟

- لوکیشن ها , لوکیشن های از قبل انتخاب شده بود . منتها من تو خود محیط لوکیشن بعضی

وقت ها برای خیلی از دوستان پیشنهاد می دادم که کجا و چه جوری تصویر بگیریم که بعضی

وقت ها قبول می شد و بعضی وقت ها هم نه ! در انتخاب مهمان ها هم ... نه . دخالتی

نداشتم . ولی خدا رو شکر که هر کس تصمیم گیرنده بوده , خیلی مهمونای باصفا و باحالی

رو انتخاب کرده بود .

** از کدوم برنامه خودتون بیشتر خوشتون اومد ؟

- من از برنامه ی آقای " یوسف کرمی " , چون خودمم اون موقع بیننده ی برنامه به صورت

ضبط شده بودم , خیلی خوشم اومد . از برنامه ی همه ی بازیگران عزیز مثل : " پوریا پورسرخ "

, " امین حیایی " و ..... هم خوشم اومد . هر کدوم قشنگی خودشون رو داشتن . خیلی خیلی

هم ذوق زده و خوشحال بودم و صحبت های خوبی هم شد .  

 

   

   

** از دید شما یک مجری خوب باید چه مشخصاتی داشته باشه ؟

- مردم بدشون نیاد دیگه ... حال مردم رو بد نکنه . فکر می کنم مهمترین خصوصیت اینا باشه و

این که در کنار مردم صحبت کنه و از مسائل مردم بگه .

** تا به حال سر برنامه ای استرس داشتین ؟؟؟؟

- یک بار برای من اتفاق افتاد . اون هم اولین باری بود که برنامه اجرا می کردم . بعد از اون

یادم نمیاد دیگه همچنین اتفاقی افتاده باشه . ولی خب یک سری مسائل تو یه برنامه پیش میاد

,  مثلا ممکنه آدم اوایل کارش یک تپقی بزنه و یا آدم یه چیزی رو بگه که نباید بگه ! این ها یک

چیزای آنیه , ولی مستمر نیست .                    

 ** این همه انرژی رو شما سر برنامه از کجا میارین ؟

- نمی دونم ! از این که به نظر شما آدم پر انرژی ام , خیلی خوشحالم . ولی من سر اجرا خودم

رو خیلی کنترل می کنم . ولی خوب بعضی برنامه ها پر انرژی بودم . اگه خود تیم بی انرژی

باشن , منم بی انرژی می شم . مطمئن باشین این انرژی ساخته و پرداخته ی ذهن همه ی

عوامله . یعنی آقای " جواد زاده " هم موثر بودن .

** شما اعتماد به نفستون رو موقع اجرای برنامه از کجا میارین ؟

- من فکر نمی کنم زیاد اعتماد به نفس داشته باشم . کارایی که نیاز به حوصله ی زیاد داره

برام خیلی سخت بوده . ولی صحبت کردن , درد و دل کردن , خاطره تعریف کردن , گفتن و

خندیدن برام خیلی سخت نبوده و شاید این ها از دید شما اعتماد به نفس بوده . من تو برنامه

ها حرف , صحبت , بگو و بخند داشتم . ولی به اون صورت زیاد اعتماد به نفس ندارم . اتفاقا

باید اعتماد به نفسم رو تقویت کنم .

 ** شما چقدر آدم روراستی هستین ؟

- خیلی هم آدم روراستی نیستم . روراست منظورتون اینه که چیزی رو پنهان نمی کنم ؟؟

** بله ...

- خب من کلا تو فرهنگ و خانواده ای بزرگ شدم که دروغ عادی نبوده . یعنی خانواده هیچ وقت

با اعمال خودشون من رو از راست گویی دور نکردن . یعنی دروغ گویی به قدری پلید بوده که

ما همیشه راست گفتیم . بدون این که فکر کنیم داریم کار بزرگی می کنیم . به نظرم باید بگردیم

به دنبال آدمی که روراست نیست و بگیم چرا آدم روراستی نیستی ؟ فرهنگ اشتباه ماست

متاسفانه ... من همیشه آدم روراستیم . اینو باید از کسی بپرسین که روراست نیست !!

** برنامه های زنده ی خودتون رو ضبط می کنین که خودتون رو نقد کنین ؟

- ببینین , من معمولا تنها زندگی می کنم و یه مقدار برام سخته که برنامه رو از تلویزیون ضبط

کنم و اون ساعت تلویزیون روشن باشه . کلا خونه ی مادرمم که باشم با این که همه ی

امکانات فراهم هست ... نه !! حقیقتش تا حالا نکردم . ازین به بعد شاید این کار رو انجام بدم .

فکر خوبیه ** از دید شما سقف موفقیت یک مجری چیه ؟

- یعنی آخرین پله ی موفقیت یک مجری تلویزیونی ؟

** بله ....

- من واا... اسمی براش نمی ذارم , ولی فکر می کنم آرامش آخر هر کار خوبی باشه . یعنی

اون لحظه که تو از خودت راضی باشی . من مثلا بعضی وقت ها از خدا یا از خودم می خوام

جوری باشم که وقتی مردم , بخندم . یعنی لبخند بزنم . اون لبخندی که خدام از اون لبخنده

راضی باشه , از سر لذت نباشه . تو اجرا هام یک خاطره ی خوبی ازم مونده باشه . اینکه

وقتی از آدم صحبت می شه , به عنوان یک آدمی که دوست داشتنی بوده , بدی به کسی

نکرده , دروغ به کسی نگفته و یک سری از این مسائل یاد بشه . من فکر می کنم اگر از آدم

اینجوری یاد بشه خیلی خوبه .

 

 

** تو اجرا از کسی هم الگوبرداری می کنید ؟

- الگو .... آره . از همه مجری های خوب . البته الگو نه به این معنی که مقلد کسی باشم ! از

کارهای خوب همه ی آدم ها , نه تنها همه ی مجری ها , الگو می گیرم .

** برخوردتون با نظرات مردم چگونه است ؟

- مردم خیلی بهم لطف دارن . بعضی وقت ها منو بیشتر از اونی که هستم بیان می کنند و

مسئولیت منو خیلی سنگین تر از آنچه که فکر می کردم می کنند .

** آقای روا یکم از خودتون بگید ....

- من متولد ۱۳۶۴ هستم . در شهری به نام " بروجن " به دنیا اومدم . مشخصه ی " بروجن "

از نظر علمی اینه که بلندترین شهر ایرانه . پدرم رو تو ۱۱ ماهگی تو جنگ تحمیلی دفاع مقدس

از دست دادم . بعد از اون , مادرم با یکی از هم رزمی های پدرم ازدواج کرد . فرزند اولم , چهار

خواهر و برادر دارم که از پدر خوندم هستن . نوجوانی و برخی از جوانی ام رو به واسطه ی

تحصیل , در اصفهان بودم . بعد از اون یک مدت به همدان رفتم . بعد به واسطه ی ادامه ی

تحصیلاتم به تهران آمدم و از اون موقع در تهران هستم .

 

 

** بالاخره فوق لیسانستون به کجا کشید ؟ تمومش کردین ؟

من تو مرحله ی پایان نامه ی ارشد هستم .

** موضوع پایان نامتون چیه ؟؟

- " حباب در شعر مولوی , صائب و خاقانی "

** سرودن شعر را از چند سالگی آغاز کردید ؟

- من از سوم ابتدایی شروع کردم . بعد یه فاصله داشتم تا اول راهنمایی که شعر گفتم . بعد

از اون اول دبیرستان شعر گفتم و حدودا از سال 81 به بعد به طور مستمر ادامه دادم .

** تا حالا شمردین که چند تا شعر سرودین ؟

- نه ... واقعا هیچ وقت فکر نمی کردم که انقدر فراموششون کنم و شعری که قبلا گفتم برام

مهم باشه . ولی اعتراف می کنم که هیچ دفتر شعری هم ندارم و آدم پر کاری هم نیستم .

شعر گفتن , جزء اولویت های چندمم هست . فکر کنم از این به بعد این کارو باید بکنم .

برای برنامه ی " با کی بریم سیزده بدر " شما خودتون پیشنهاد دادین که شعرتون به عنوان

تیتراژ پایانی برنامه باشه ؟

- " حامد جواد زاده " مثله برنامه های قبلی که با هم کار کرده بودیم , به من لطف داشت و 

بهم اعتماد کرد و پیشنهاد داد که برای تیتراژ شعر بگم . تیتراژ اول رو هم به خواهش من قبول 

کردند که یکی از دوستانم آقای " کامران بهرامی " شعرش رو بگن و اون شعرو " رسول پویان "

خوند . تیتراژ پایانی رو من خودم گفتم و آقای " سینا بهداد " که خواننده ی خیلی خوش صدایی

هستن و حتما حتما حتما یکی از شعرام رو می دم ایشون بخونن , خوندن . خدا رو شکر مورد 

توجه مردم و خیلی از سایت ها هم قرار گرفته و یکی از بهترین آهنگ های نوروز بود و متوجه

هم شدم که خیلیا درخواست دادن که تو برنامه های زنده هم پخش کنن . 

 

 

** از کدام یک از برنامه هایی که خودتون اجرا کردین بیشتر خوشتون میاد ؟

- فکر کنم " شیش تاییا " برنامه ی خوبی بود . همین " با کی بریم سیزده بدر " هم با این که تو

تایم خوبی نبود , ولی خیلی مورد توجه و استقبال قرار گرفت . ولی " شیش تاییا " اتفاق جالب

و باحالی بود . 

** " با کی بریم سیزده بدر " قرار نیست دوباره پخش بشه ؟

- چرااااا ... یه سری صحبت ها با تهیه کننده های این برنامه کردند که من نمی تونم اسم اون 

شبکه ها رو بگم . 

** بزرگترین آرزوی شما چیه ؟

- من آرزوی بزرگی ندارم . من کلا آدم آرزومندی نیستم . ولی یک سری امید ها دارم , یک

سری دعا ها دارم , یک سری علاقه مندی ها که انقدر بزرگ به نظر نمی رسه . ولی خب

به صورت مقطعی یه چیزایی رو دلم می خواد . منتها برا خودم خیلی نه .... ولی اتفاق بیفته

خوشحال می شم .

** تا حالا خواسته ای داشتین که بهش نرسیده باشین ؟

- بله . من دلم می خواست فوتبالیست بشم . تو دوران نوجوانی هم بازی می کردم , بازیمم

خوب بود . دوست داشتم یه رشته ی دیگه بخونم تو مقطع کارشناسی ... یه جای دیگه باشم .

اتفاق های خوبی هم تو اون دوران برای من افتاد . به هر حال خوشحالم کرد , ولی خب به اون

علاقه مندیم نرسیدم . حداقل یه اتفاق خوب دیگه ای برام افتاد .  

       تا به حالا به خودتون قولی دادین ؟

- قول ؟؟؟؟؟ نه ! من خیلی به خودم قول نمی دم . خیلی جدی نمی گیرم .

** بهترین و بدترین خصوصیات اخلاقی تون چیه ؟

- من فکر کنم حسود نبودنم و خالی بند نبودنم ... اینا خصوصیات خوبم هست . بدترینش هم

اینه که واقعا یه خورده تنبلم . یه جاهایی اگه خوب باشم می گم من خوبم , بعضی ها اینو

حمل بر خود ستایی و تکبر می دونن . ولی من می گم این سادگیه و ساده دلی .

** مهمترین ثروت دنیا از نظر شما چیه ؟

- فکر می کنم سلامتی باشه . بر سر همه ی مردم دنیا تاجی ست که فقط انسان های بیمار

آن را می فهمن . سلامتی خیلی چیز خوبیه .

** شما صدای کدام خواننده رو دوست دارین ؟

- صدای خیلی از خواننده ها ... واقعا یه دونه ای انتخاب ندارم . خیلیا هستن .

** میشه چند تا از اونا رو نام ببرید ؟

- نه ! آخه ببینید در عین حال که از یه خواننده خوشم میاد از همون خواننده با یه آهنگ دیگه

متنفرم . یعنی صداشو می شنوم , ولی خلق اثر هنری برام مهمه . از نظر من اینطوره .

** کار کدام مجری رو می پسندید ؟

- کار آقای " حسنی " . خیلی مجریه خوبیه آقا " فرزاد " . خیلیم بهم کمک کرده . الگوی من که

همیشه " منوچهر نوذری " هست . حتی الان که در قید حیات نیستن . خیلی های دیگه هستن

که من یادم نیست . تو همین زمانی که من کار می کنم مثلا آقای " ضیاء " , آقای " علیخانی " ,

آقای " خسروی " و ..... مجری های بزرگ و خوبی هستن .

** با کدوم هنرمندان رفاقت بیشتری دارید ؟

- یک سری هنرمندان هستند که شما ممکنه اونا رو نشناسید . چون تو رشته های هنری

فعالیت می کنند که خیلی تو روزنامه ها و تبلیغات نیستند . یه مقدار کمتر با هنرمندان تلویزیون

دوستم . ولی خوب با همین آقای " جواد زاده " که تهیه کننده و کارگردان " با کی بریم سیزده

بدر " هم بودند و من سال گذشته هم تو برنامه شون بودم , خیلی رفاقت دارم .

 

 

** تکیه کلام شما چیه ؟

- یک دوره هایی یه تکیه کلام دارم . فکر نمی کنم تکیه کلام خاص داشته باشم . شاید مثلا

" منتها " رو خیلی بگم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
*******@@@@@@@@@@@******* بسمــــــ الله الرحمــــــــن الرحــــــــیم وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعالَمین * *******@@@@@@@@@@@******* ســـــــــــلام. به ســایـــت هواداران عبدالله روا خوش امدید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • اگر به هم نرسیدیم (آقای روا)
  • هواداران عبدالله ر وا
  • تک گل پسر بروجن( هوادار مهربان)
  • پدیده ای که دنیا رو متحول خواهد کرد(یسری خانوم)
  • جمع ما (راحــــــــــیل خانوم)
  • کمپ هواداران ضیا و روا(رها و اواخانوم)
  • عبدالله روا بهترین مجری دنیا(ملیحه و زهرا و باران خانوم
  • پاتوق رواییان (بارون بهاری عزــــــــــز)
  • ☻☺ rava 2fan shabha☺ ☻ (ووبین )
  • http://a-rava66.blogfa.com/
  • از جنس شعر ناب(صدیقه (زهرا) خانوم)
  • روایت سپید(سمانـــــه خانوم)
  • یه شاعر.یه استاد .یه مجری(مــــن)
  • خانه ی دوست اینجاست (کوثر خــــانوم)
  • ღپنجره ای برای عبـدالله رواღ
  • عبدالله روا(فـــــــــــاطمه خانوم)
  • +اول روایت،وسط دروازه،آخر کامروا(صبا خانوم)
  • وبلاگ نظر سنجی عبدالله روا
  • دوست داران عبدالله روا
  • ستاره بارون دلا(اکـــــــــــرم خانوم)
  • روانــــــا(مصاحبه با هواداران عبدالله روا)
  • از تبـــــــــارآســــــــمان(ســمـــانه خانــــوم)
  • http://ravaaa.blogfa.com/
  • اولین وبلاگ رسمی هواداران عبدالله روا(نگــــــین خانوم)
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 490